fredag 30 november 2012

Idag

Det började med att jag skulle göra ett färgtest till en "skulptur" så jag blandade lacker i färgerna brunt, mässing och guld för jag ville försöka få fram en bronze-färg. Idag såg jag att det blivit bakgrunden till mina cirklar :o Jag tänker inte gå in närmare på vad "mina cirklar" är, men jag har flera, flera gånger försökt att räkna hur många dom är (när dom snurrar åt olika håll) och idag lossnade det äntligen! Fast det var inte helt lätt för mig att rita vilken cirkel som skulle vara framför den andra och så vidare...
Lack och tusch
Har lyssnat till gamla favoriter (förutom det sedvanliga).
* Mumford and Sons "Little Lion Man" & "The Cave"
* U2 "Stuck in a moment" 
* David Bowies "Sorrow" (Finns det något som kan låta sexigare än en saxofon?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar