fredag 16 november 2012

Intel(legens?)

Jag borde väl vara härdad vid det här laget, över apparater och maskiner som gör som dom vill. Flera brödrostar har vi haft som kastat iväg dom nyrostade brödskivorna över köket. En bil som startade sig själv och körde iväg. Stackars grannen stod bredvid när det hände och kom chockad rusande och ropade att jag körde iväg i min bil men inte satt i den…
Plötsligt visar datorn mig hur den arbetar i bios, berättar att den laddat ner drivrutiner, och faktiskt, datorn känns mycket bättre efter det! Splendid meddelar den mig i en ruta!
Men att den bara talar om att den behöver stänga av programmen jag har öppna och gör det utan att förvarna, så att jag kan göra det själv, blir jag inte så glad över!
Varför kan du inte gå och göra mig en kopp te när du ändå är på gång? frågade jag i går kväll, men det svarade den inte på…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar