lördag 1 december 2012

Nu och då!

Idag är det 5 års jubileum! Så här skrev jag kvällen före första advent år 2007 om en julstake!

"Hade varken fått upp någon adventsljusstake eller något annat pynt och det hade snöat så mycket att jag var tvungen att gå ut och sopa snön av bilen.
Då såg jag den, i ensamt majestät, Adventsstaken!
Den stod där helt naturligt utanför huset och liksom lyste upp vägen för mig. Precis vad jag behövde! 

Hälsningar Sonja 
PS! Bilden kan uppfattas som snuskig så för säkerhets skull scrolla, bilden finns längre ner på den här sidan."

Nej, jag hade inte format den med hjälp av snö! Jag var ute dagen efter och fotade den i dagsljus och då såg den lite mera "taggig" ut. Idag är bilden av den tidigare lilla tallen en helt annan, då den har vuxit med hela 2 meter på 5 år!

Nu

och då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar