torsdag 1 november 2012

Till det "normala" igen

Månen är på väg bort och jag har idag vågat sätta mig bakom ratten på bilen. På bilverkstan skrattar dom och säger att jag borde skaffa en häst istället! Men det går ju inte när man är allergisk mot hästar, katter, jordnötter och damm! På något sätt "stör" jag det tekniska och var tvungen att besöka dom igen efter ett paniksamtal på måndag morgon innan besiktningen! Dom häpnar då bilen drabbas av fel som dom inte varit med om tidigare. Bilen gick i alla fall genom besiktningen (men krånglade förstås efter) och då det finns en köpare som vill ha tag på just en Volvo 940 tänkte jag sälja, men har fått rådet av verkstan att behålla bilen (om jag nu inte köper en häst istället) eftersom det ändå är en säker bil... Bah!

Faktum är att jag inte är ensam om det här! Bland andra, om jag går till det som är närmast, får också yngsta dottern saker att explodera och skjuta blixtar... datorn, plattång.. : (

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar