lördag 17 november 2012

Idag

Skulle få besök av en man idag och jag brukar försöka plocka undan lite innan men skulpturen "Rising sun" blev bortglömd :o Naturligtvis drogs mannens blickar dit och jag drog efter andan... Tänker inte berätta vad han sa, men han blev faktiskt begeistrad och sa att den måste visas upp så att fler får se! Jag berättade om dialogen med min son (som går att läsa här nere i kommentarerna) och mannen tyckte att jag absolut borde lägga in en bild. Men det tänker jag inte göra! Av min väninna hade jag ombetts att ta med den till middagsbjudningen igår. Jag var väldigt tveksam och försökte argumentera mot men hade ingen chans, så jag hämtade mod och tog den med mig!
Jag är överväldigad, nog för att jag själv tycker om den, men att den skulle göra sådan succé... Middagsgästerna, varav en är konsthistoriker har beslutat att den ska vara med på en utställning, och om jag inte själv anmäler mig till den, så tänker dom göra det! Oops oops..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar