måndag 12 november 2012

Naket del 3

Det är flera som undrar och frågar om jag inte ska ha en utställning snart. Men något har hänt mig, vad vet jag inte, men jag har alls ingen längtan efter det! I flera års tid har jag varit med på större och mindre projekt och känner mig nöjd med det som varit. Nu när jag målar, tecknar, fotar och skapar bilder, så gör jag det helt för min egen skull!
Ibland ångrar jag vad jag har skrivit här, (eller kanske någon annanstans) tycker att jag har "blottat" för mycket av mig själv. Men så är det väl att vara en känslomänniska och för impulsiv ibland. Fast egentligen, vad är det för skillnad? Har man en utställning eller går och tittar på någon annans, så är det väl ungefär samma sak? Man tittar in i någons själ! I känslor, drömmar, glädje och sorger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar