lördag 10 november 2012

Grrr

Efter att ha krupit ner i den varma sköna sängen igen på morgonen, beslutade jag mig för att inte följa med idag till den gigantiska vernissagen jag blivit inbjuden till då det skulle innebära flera timmars resande. Men telefonen ringde och jag blev övertalad att följa med. (Det blev mycket lyckat med 55 utställare, jazzmusik och mingel) Vilket kanske var bra för gårdagen låg fortfarande och störde. Då jag tog en promenad för att posta ett brev och två män, låt vara skämtsamt, började diskutera om dom skulle kidnappa mig. Ensamvarg har jag blivit kallad och för några år sedan inträffade en tragisk händelse som berörde mig illa. Vad är det för fel? Jag bestämmer själv! Jag vill inte ha någon, bara för att ha någon och det innebär heller inte att jag kräver någon som är felfri! Tur att det är vinter... för nu känns det som att jag behöver gå i ide ett tag för att samla ihop mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar