fredag 15 mars 2013

Längsta inlägget...

Hade det kunnat blivit då bland alla gamla berättelser jag fann, hittade en 6 sidor lång berättelse från 2002 när jag var på väg ut på en fjälltur. Hade nu bara tänkt mig ett utdrag men insåg att det ändå blev alldeles för långt. Men vill du läsa om en speciell kurs jag har gått på så kan du gå in här: Sub-Arktisk vinteröverlevnad eller genom länken i menyn till höger.
Kan tillägga att när jag gick kursen så bodde jag i snöfattiga södra Sverige. Hade jag bott där jag bor idag är det inte så troligt att jag hade gått den.
Man skulle kunna tro att vintern är en stor passion hos mig, men så är det inte alls! Jag har fått nog av snö och kyla och ingen kan längta mer än jag efter att få ligga på en strand och sila solvarm sand mellan tårna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar