torsdag 2 maj 2013

Idag

Har jag varit iväg på ett fotouppdrag där jag skulle dokumentera ett projekt eller rättare sagt förstudien till ett eventuellt projekt. Det är kul att bli tillfrågad, trevligt att få komma ut och träffa lite folk och roligt att få göra något man gillar. Men jag höll på att vända i dörren när det första jag såg var en fotograf/journalist och jag kom där med min lilla kamera (det visade sig dock att han var där som deltagare).  Men, men inte heller här räknas storleken. Man behöver alltså ingenting eller inte någonting, för att kunna uppnå ett bra resultat. Spelar egentligen något någon roll? : /
Mina tankegångar just nu, så fråga mig inte hur jag tänker..

2 kommentarer:

  1. En intressant tanke, det låter spännande projektet

    SvaraRadera
  2. Närmar mig alltför ofta en gordisk knut.. Man skulle ha som en bensinmätare till hjärnan så att man kunde nollställa sig ibland :o Det blir spännande och se om det blir något av projektet, dom har lång väg att gå.

    SvaraRadera