lördag 23 februari 2013

Svårkalibrerad

I flera månader har jag nu lyssnat på samma musik, om och om igen, när jag är ute och går. Mumford and Sons, Pink Floyd et cetera. Man tycker att jag borde tröttna men nope, varje gång jag sätter på mig hörlurarna och går iväg så ger det ett lyft. Eller så är det lättkalibrerad jag är, hur man nu ser det. Med några enkla åtgärder befinner jag mig i alla fall på en mycket behaglig nivå :o Önskar bara att jag kunde vara inställd på den kanalen hela tiden..
Lastbilens bakljus syns knappt.
PS! Borde även använda hjälm med visir på när jag är ute och går och det snöar ;) Går man efter stora vägen brukar det bli mycket snörök när trafiken passerar. Inte så trevligt men det skapar ofta fina vågor och andra mönster i vägen. Jag har i alla fall köpt en smart liten ledlampa att ha på kepsen vilket gör att jag slipper pannlampan som tynger när det är mörkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar