måndag 18 februari 2013

Andra tankar

Har talat om det tidigare men funderar ganska ofta på om jag inte borde sluta att skriva inlägg eftersom jag tycker det blivit så svårt att få ihop det begripligt. Jag ändrar och ändrar och ändå blir det lite tokigt ibland. Jag är aldrig riktigt nöjd...

Jag har länge tyckt om skrivandet (ligger i släkten) som är en konstform i sig. Hittade nyligen flera berättelser från 2002 som jag inte ens kom ihåg att jag hade skrivit när jag letade efter bilder till ett inlägg. Några gånger har det även hänt att ett par tidningar har hört av sig och bett mig att skriva något åt dom :o

Kanske borde jag se det som nyttig träning att skriva... inte vet jag.
Svåra beslut för en rolig, lite tokig whimsical, dock inte att förglömma intelligent! och superkänslig person (känns som om jag har direktledning till en viss person) :o


Här kom dom istället och besökte
mig för att göra en artikel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar