måndag 4 februari 2013

Jaja..

Min son är helt otroligt nyfiken av sig. Fast det har han alltid varit, nyfiken och undersökande. Förrförra veckan blev han till och med tvungen att ringa upp mig för att höra om nya skulpturen och jag hoppas att jag inte gjorde honom besviken (lättad kanske?) när det nu inte skall bli någon jätteversion av den förra (jag har inte helt tappat verklighetsförankringen). Jag har till och med hunnit med en tredje skulptur men den blev lite vulgär. Han kan i alla fall vara glad att jag använder mig av min egen blandning och inte bois durci som är franska för härdat trä. Ett material som blandades av sågspån, blod och vatten! Smycken, medaljer och annat gjordes av detta under "La belle époque".
Och appropå vulgär kom jag att tänka på "min" tall som klätt ut sig idag så att den mera liknade en sån där kaktus med ludd på :o

PS! Har precis lärt mig att skriver man "jajaja" på spanska så är det som vi skriver "hahaha". Fast det låter inte som vårt jajaja, utan mer som om man harklar sig, ungefär som shashasha :o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar