måndag 29 juli 2013

Om igår

Bestämde mig att gå en tur redan på förmiddagen innan det skulle bli för varmt och jag gick i en helt annan riktning än vad jag brukar göra. Jag hade gått en bit när jag upptäckte att månen var uppe :o
När jag stod vänd mot söder hade jag alltså solen i väster och rakt åt öster, bara lite lägre än solen, fanns alltså månen. Försökte göra en panoramabild av det hela men det är inte lätt utan stativ. Jag har sammanfogat flera foton och det blir förstås platt när man ser det så här. Jag la ihop fotona lite snabbt bara för att kunna visa. Jag vred mig i en båge från höger till vänster och på sista bilden kom en fågel inflygande men jag säger inte vilken... ;)  
OBS! Man måste klicka på bilden för att kunna se den i helhet!
När jag hade hade kommit halvvägs på promenaden var det redan jättevarmt. Satte mig därför i skuggan utanför byns hotell en liten stund med en glass, vilket jag heller inte brukar göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar