söndag 13 januari 2013

Sus och rus

När jag trodde att allt festandet var över efter helgerna, då ringde det på dörren i går! Fram sträcktes en guldpåse med en flaska bubbel i.. "Som tack för arbetet med bloggen under vårt konstmaraton!", sade leverantören. Och vem är jag att säga nej till dessa berusande, rusande ädla pärlor..
Vilken överraskning, tack kära vänner!

Mycket överraskad blev jag också tidigare på dagen (även om jag blev förvarnad i telefon) då jag träffade yngsta dottern som hade förvandlat sitt långa ljusblonda hårsvall till en mörkbrun färg :o (hon hade förstås ångrat sig direkt och vi ska inte tala mer om det).
För att inte tala om hur överraskad jag blev över den fina klänningen jag fick i födelsedagspresent!

En sådan dag, så full med överraskningar! Det är rörande hur mycket värme och omtanke det finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar