måndag 24 december 2012

Julafton

Jag är överväldigad... Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Tidigt på morgonen fick jag ett sms om att det stod en julgåva utanför min dörr. Och mycket riktigt, där låg snäckor, sand och en kakaotvål från Mexico!! Lite senare ringde det på dörren och då fick jag en ask praliner och en flaska champagne!! Ännu senare ringde det åter igen på dörren och då stod yngsta dotterns kompis där med "Årepraliner" från både henne och dottern!! Så nu ligger jag här, helt självvalt, och njuter i min ensamhet och dricker champagne och äter mängder av choklad som jag älskar! Kanske tar jag mig också ett julbad lite senare med kakaotvålen... Himmel, vad snäll jag måtte ha varit ; )

1 kommentar:

  1. AA, men du e ju snäll! Och då kommer tomten.
    /den anonyme brodern

    SvaraRadera