lördag 2 november 2013

Ojojoj aiaiai

Precis nyduschad efter promenaden och inte hunnit kammat ut härvan till hår så ringde det på dörren.
Många här i Sverige firar Halloween på fel dag så jag var preparerad för "bus eller godis".
Smög fram till dörren och tänkte att det gör inget om jag ser rufsig ut för ska man skrämmas så ska man!

Tittade ut genom den frostade rutan och såg att personerna på utsidan inte var så långa så då hade jag rätt i mina misstankar!
Jag stoppade en tuta i munnen (en sån som syns på bilden) och öppnade dörren och blåste för allt vad jag var värd!
Saken var bara den att det inte var några små barn... det var ett par unga människor som var ute för att predika bibeln!!
Snacka om att "väcka" någon! Normalt brukar jag bara stänga dörren framför predikanter men den här gången skickade jag med ett par klubbor till tröst..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar