torsdag 14 november 2013

Idag

* Två stora tegelstenar till böcker som jag lånat på biblioteket, ligger och väntar på att läsas
(tänker läsa om Deverryserien).

* Har själv börjat att skriva lite och det känns så roligt att jag vill skriva nu, nu, nu!

* Hjärtan behöver göras till projektet jag har satt igång.
Aldrig hade jag väl trott att det skulle få ett sånt välkomnande mottagande...

* Behöver översätta lite svensk text till engelska (till projektet ovan).

* Behöver beställa tågbiljett till Göteborg.

* Började på en sjal med "kärleksknutar" som också ligger och väntar...

* Det rejäla stålborret på 12 millimeter kom äntligen idag!
Med dess hjälp kan jag kanske så småningom få in lite pengar, man lever ju inte på luft allena.

* Jag har betalat in avgiften till "min virtuella värld".  Mina vänner har tjatat om att jag ska komma tillbaka
och själv har jag också börjat längta dit efter ett halvårs uppehåll.

* Jag vill måla...

* Månen har börjat kalla...


När ska jag få tid och ork till allt detta??


5 kommentarer:

  1. Är så sur på passagen blogg som legat nere flera månader, provar olika bloggar för att hitta nån som passar Passagen kan man ju inte lita på.....
    Provade worldpress men verkar strulig, kom så långt iaf att jag fick ett användarnamn.provar det nu!
    Syrran: K-Ö-R--H-Å-R-T!!

    Vad har du att förlora?

    Kram/ din hybrisierade storebror

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gilla, gilla, gilla!

      PS! Har hört att wordpress är det lite mer stök med men nu lyckades du ju kommentera, så varför inte? Annars, ta och testa blogspot som är enkelt och är det något så kan du ju fråga mig ;) Kram-på-dig-själv-brorsan!

      Radera
    2. Om man ska blogga på blogspot måste man tydligen ha ett Google-konto??
      Blogspot ligger alltså under Google?

      Radera
    3. När jag klickar skapa en blogg längst upp hamnar jag bara på googles inloggningssida.
      O då blir jag sur igen. /G

      Radera
  2. Det tror jag inte att man behöver, men jag är inte helt säker.

    SvaraRadera