onsdag 6 augusti 2014

Precis som jag mindes..

Ja till och med kanske ändå underbarare! Jag bara älskar ön längst ut!
Gigantiska trollsländor och fjärilar och i år verkade det också vara vindornas år!
Jag såg dessutom fler vattenvarelser än jag gjorde förra gången.
Skäddor, krabbor, fiskar och till och med en liten fisk som även den liknade en fjäril!! :o
Kanske någon kan berätta för mig vad jag simmade med?

Som om det inte vore nog... tro det eller ej, men också en vit fjäder kom svävandes i vattnet! Än var den nära botten och än uppe vid ytan. Fotona tog jag underifrån mot ljuset och därför ser det ut som att fjädern svävar på själva himmelen!

PS! Glöm inte att klicka på bilderna för att få dem större!

En vacker Makaonfjäril

Ljuvligt doftande vildkaprifol

Vindor,

vindor...

vackra vindor!
En liten Fenknotsunge!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar