torsdag 31 oktober 2013

Tack Anonym

För din kommentar i förrgår! Dels för det du skrev om att du hellre läser mina ord här, men också att du gav mig en idé!

Tänk om ni som nu läser detta skriver något själva i kommentarerna?
Om dig själv eller en bra historia. Om något som gör dig glad eller om vad som helst!
Som sagt, jag är ju ganska less på mina egna ord så varför inte vända på steken?
Det här skulle kunna bli ett inlägg som jag får sitta och läsa för omväxlings skull och självklart får ni andra också ta del! :)

Kommer ni ihåg leken när man ritade eller skrev något på ett papper och så vek man ner det och någon annan fortsatte? Så skulle detta inlägg kunna bli, som en lång berättelse... :o

Tack Anonym och Svärdotter (du/ni har lyckats snurra till det i min hjärna...,) Nicke Nyfiken och ni andra.
Kommentarer är roliga, på mejl eller här!


PS! Det är inte svårt att kommentera. Har man inget eget konto kan man använda sig av "Anonym", det brukar jag själv göra på yngsta dotterns blogg (ibland lägger jag också till mitt namn efter själva kommentaren).
När man sedan postar inlägget får man verifiera ett ord, detta bara för att slippa så kallade spam-meddelanden.


2 kommentarer:

  1. De va en gång en mamma i kön på Ikeas reklamation. Sonens tårar i går kväll får henne att stå kvar trots att inget hänt på 20 min. Lyckas hon byta den trasiga nattlampan eller flyr hon till Antigua?..

    SvaraRadera
  2. ohh det här blir spännande.. :)

    SvaraRadera