onsdag 30 oktober 2013

Snott = snott appropå stulet

Det var många år sedan jag sist var på rehab-bad men idag blev det av igen tack vare min gamla sjukgymnast (som kom och hämtade mig). Och skönt var det med 34 grader i vattnet! Men ännu skönare var det i bastun där jag befann mig den mesta av tiden :) 

Här är "nya" badskorna som jag härmed har snott från yngsta dottern!


Och varför skriver jag nu det?
Jo för appropå yngsta dottern så hade hon och "latinosvärsonen", som förresten har blivit riktigt duktig på svenska (det kan man tyvärr inte säga om min spanska...) gjort en liten videohälsning till mig på Facebook idag och på den så hade hon min gamla kjol på sig (när jag vägde ungefär 20 kg mindre...)!
Egentligen skulle jag vilja visa klippet här på bloggen så att sonen, som inte har Fb, med familj också kunde se, men det finns kanske gränser för vad man får sno?


2 kommentarer:

  1. Ja, man går miste om en hel del när man ingår i den minoritetsgrupp som vi fb-lösa utgör...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker nog att du/ni gör rätt! Jag själv är restriktiv med Fb. Det är läskigt med svårigheten med integritet där. Ska se om jag får lov o lägga in klippet här så småningom för lillasyster. Kram!

      Radera