tisdag 29 oktober 2013

Gammal favorit

Jag var ute och gick, tänkte se om jag kunde hitta en bakgrund till en bild jag håller på med.
Gick därför en annan väg än vad jag brukar och som sagt "Det är den som går vilse som finner nya vägar"!
Jag instämmer!
Fann dock ingen ny väg men däremot en ny, gammal avfallsplats appropå kökkenmöddingar o kasar..
Här låg gamla rostiga hinkar, tvättfat, pottor och glasflaskor "en masse".
Storfavoriten av kaffesorter som dracks verkar ha varit Isaksons hög-vakuum kaffe med stark smak!
Ett kaffemärke jag själv aldrig har stött på.




PS! Jag vet att jag är dålig på att skriva för tillfället men jag har tröttnat på mina egna ord och tycker att jag upprepar mig hela tiden.

7 kommentarer:

  1. Va vid Nimis i helgen och tänkte hälsa på ormen men antingen tröttnade han på sällskapet och skaffade sig ett nytt hem eller så var han bara folkskygg och gömde sig bland sina släktingar :-(

    SvaraRadera
  2. Wow, visst är det ett häftigt ställe?! Jag är inbjuden till ett evenemang där i slutet på maj som jag hoppas kunna vara med på :)
    PS! Ormen finns iaf på Ladoniens hemsida :)

    SvaraRadera
  3. och kul med en kommentar! Tack kära svärdotter!

    SvaraRadera
  4. Det e jättekul ställe men blöta löv, blöta stenar och fel väg e ingen bra kombo...
    Lovar bättring även om jag personligen föredrar dina ord än mina här :-)

    SvaraRadera
  5. Nä det är riktigt Anonym, man måste vara försiktig "out there" ;)

    SvaraRadera
  6. Hm valde "Svärdottern" som alias men jag bör tydligen vara anonym :-)

    SvaraRadera
  7. Det går bra vilket som, det är bara kul när det blir "liv i luckan"! :)

    SvaraRadera