lördag 31 augusti 2013

Bara babbel (+ Miss secret agency)

Min extradotter ringde i förrgår och ville komma hit igår för att laga fredagsmiddag åt oss två.
Först tänkte jag (vilken dum tanke...) att yngsta dottern ville skicka hit en agent (som jag inte skulle misstänka) för att se till så att jag sköter mig : /
Flickan har varit som barn i huset (ibland har hon även varit med oss på västkusten, hos övriga familjen) alltsedan flickorna lärde känna varandra som små.
Vi hade en lång mysig kväll även om vi båda saknade en alldeles speciell liten person!

Jag har sålt mitt "Winternet", det stora vita spindelnätet jag knutit en gång med ofärgade glasbitar i!

När jag var i Göteborg klippte jag mig, men när jag gick ut från salongen så kändes håret bara ansat.
Därför känner jag mig fortfarande oklippt.. : (

31-32 färdigskrivna utkast har jag liggandes. Vilken disciplin! Jag kan verkligen lägga band på mig, men inte när det gäller behovet av att skriva förstås!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar