onsdag 14 april 2021

Madonnan med munskydd

Igår när det var snöoväder klass 1 behövde jag vara chaufför. 
Promenerade runt lite på sjukhuset under tiden i funderingar. Har inte kört på ett bra tag så jag gruvade mig lite men tänkte att det löser sig, det fick blåsa och snöa bäst det ville det är ju bara o ta det lugnt!
Då plötsligt fick jag syn på självaste Madonnan som bad, vilket bra tecken!
Men konstigt var det, först att en Madonna visade sig så där och för det andra att Madonnan hade munskydd? 
Om det nu ens var Madonnan, kanske jag bara fick "en syn" för varför skulle någon hänga upp henne så där? Och varför hade någon i så fall också satt på henne munskydd, ville dom visa henne som ett gott föredöme?
Gick riktigt nära för att studera noga och ser då att någon hängt upp en t-shirt som någon lyckats tappa, hemresan gick dock utomordentligt bra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar