tisdag 9 september 2014

Attitydinkontinens!

Idag, äntligen, hörde AllTele av sig till mig på mobilen (jag har fortfarande inte fått något svar eller återkoppling via mejl efter min felanmälan). Men hujedamej ett sånt obehagligt samtal det var!
Ordet attitydinkontinens beskriver precis vad den här mannen led/lider av!
Han var nedlåtande, arrogant, snorkig och använde sig av översittarton! Men Sonja...

Bland annat menade han att jag hade väl burit ut min andra gamla telefon (ej Kobran) till förrådet på grund av en anledning, att den skulle vara trasig. Om en annan gammal telefon jag hämtat in och provat med.
Anledningen till att jag bar ut den berodde enbart på att jag ville ha en trådlös telefon för att kunna röra mig under samtalets gång!

Inte utan att jag längtar tillbaka till Telia!
Jag har alltid haft Telia innan som är pålitligt men tyvärr är lite dyra. Förra året lät jag mig för första gången övertalas (i samband med förnyelse av internet) att byta bolag..
Det kan jag säga, att när telefonproblemet är fixat kommer i alla fall inte jag att stanna kvar som kund hos AllTele. Nästa sommar kan jag även säga upp mitt internetabonnemang!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar