torsdag 19 juni 2014

Appropå pippi

Ja det låter väl helt stolligt men jag bakade igen häromdagen fast det är ett utmärkt sätt att hålla sig på jorden. Den här gången blev det dock inga sötsaker utan istället bakade jag snibbar som är goda att ha med sig på utflykter. Fyllda med till exempel skinka, ost och purjolök eller helt vegetariska är de utmärkta som små luncher, säkert kommer alla barnen ihåg dem. Även dessa blev vegetariska och nu provade jag även att lägga i små bitar av soltorkade tomater. Konstigt nog gillar jag inte att äta när det är nybakat men igår åt jag en och det blev så pass lyckat att de ska få följa med på träffen med väninnorna vid Gärde hällristningar ikväll.



Då, sonen flankerad av två systrar
och bofinken Pilar på huvudet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar