lördag 28 december 2013

Det blev inget "poff"

Bättre sent än aldrig?
Råkade precis hitta ett inlägg som aldrig blev upplagt och eftersom jag själv tyckte att det var lite roligt att läsa så delar jag det nu. Resultatet av mina mödor har ni redan fått se och även om jag inte har sålt något ännu har de rönt uppmärksamhet (så det är säkert på "G"  :)


"Tadaa, äntligen, äntligen kanske jag har kommit på en grej att sälja och få in några kronor, skapande människor (otrendiga konstnärer och de som inte tillhör någon elit) har det som bekant inte så fett ställt.

Om någon blir såld ska jag lägga in en bild, fast det kommer att ta väldigt lång tid innan ens den första är färdig. Och nej, det ska inte bli någon spikmatta!


PS! Svärsonen (inte latinon) vägrade byta sladd i "stenålders-borrmaskinen" när den gamla var totalt "uppmurknad" och helfull med sprickor. Han sa att den var livsfarlig när han öppnade den och såg hur den såg ut inuti. Någon sladd låg löst (gammal och ojordad borrmaskin) så han skruvade ihop den igen och sa "köp en ny!" och alltså fick jag laga den själv! Här får ingenting förgås.. Hittade en annan gammal sladd från en annan gammal apparat som också hade gått sönder!

Så säger det "poff" och jag bara försvinner kan det också vara en anledning till att jag fortsättningsvis inte syns mer på bloggen. Bara så ni vet!


Fastklistrade teckningen uppe till vänster på brädan har yngsta dottern ritat för många år sedan."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar