fredag 28 september 2012

Idag


Ibland när jag sitter och skriver dom här inläggen eller visar med bilder så funderar jag på hur öppen jag är eller kanske inte bör vara. Ibland känns det ändå väldigt naket. Men naturligtvis berättar jag förstås inte allt! Som sagt, sidan är främst avsedd för mig och därför har jag heller inte tillåtit någon annonsering för jag har inget behov att nå ut på det sättet. Däremot vet jag att mina vuxna barn läser ibland, vilket är bra, eftersom vi bor så långt ifrån varandra. Det är ett bra sätt för dom att kunna hålla koll på sin mamma. När dom har tid och lust. Och nu passar jag på och lugnar er ungar, jag håller inte på och blir stollig! Det här året har bara varit och är väldigt speciellt!

Nu är jag strax på väg till årets älgfest då jag iklädd älgskinn ska uppträda med dans, rassel och trumma tillsammans med trumgruppen... Kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar