tisdag 3 april 2012

Uschofyoåhh

Vaknade upp denna strålande fantastiska morgon och fick nästan panikångest. Kroppen värkte och var väldigt stel, värre än vanligt, det händer då och då men nu var dagen som sagt fantastisk. Och för bara några dagar sedan fick jag ett nytt bilbatteri! Detta betyder att jag är instängd, för även om tabletterna hjälper kan jag inte köra med dom i kroppen. Det blir som vanligt, att ta ett andetag i sänder och en stund i taget och när det lättar lite ska jag försöka ta tag i ett av mina många projekt, om jag orkar. Eller tänka ut ett nytt...

Egentligen ska jag inte skriva om sådant som är negativt för jag tror på "Think Pink", men det är nog hälsosamt att det ibland får pysa ut lite. Detta får därför hädanefter ligga under en ny egen etikett "Klagomuren". Då går det att välja senare, att inte gå in och läsa!
Som synes får det bara ta liten plats!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar