onsdag 30 september 2015

Still going strong!


Jag funderade på varför jag skrev ett välsignat dygn som titel till förra blogginlägget men vad jag inte visste då var att det skulle bli så! Under ett helt dygn kom alla möjligheter till att ta dom foton jag har önskat att ta! Flera bekanta vet till exempel hur jag försökt få till ett foto på ett maskrosfrö som kommer seglande genom luften...
När jag kommit hem från natten och morgonens tur blev jag förstås tvungen att vila och gick och la mig på soffan i vardagsrummet. När jag vaknade såg jag Madonnan i fönstret och fick för mig att jag skulle hämta kameran och liggandes skulle fota skulpturen i det fina ljuset! Strax efter kom ett maskrosfrö drivande förbi i ett sakta mak! Därefter kom också en nötväcka som också har en lite speciell betydelse och poserade snällt bredvid Madonnan!




PS! Till och med lingonen jag plockade i början på dygnet med den stigande fullmånen (appropå blodmånen då jag spelade på snäckan) fick en vacker blodröd färg ;) Från blodmåne till lingonsylt..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar