måndag 28 september 2015

Från blodmåne till soluppgång, ett välsignat dygn!

Egentligen borde titeln ha varit ännu längre; Blodmåne, rödmåne, stormåne, dis och dimma. Soluppgång!
Och ett länge efterlängtat foto med en fågel som samtidigt flyger förbi!
Som om inte detta vore nog började det hela redan kvällen innan då den tilltagande fullmånen med sin starka dragningskraft hjälpte mig att bända och dra ut en lång ton ur snäckan!

Normalt brukar jag namnge mina foton men eftersom jag nu vill att de nu skall komma i kronologisk ordning, allt efter hur jag såg det, så har jag behållit kameranumren. Enda undantaget är det lilla filmklippet med snäckan som kommer sist (såg inte att att bilden var så sned då jag bara satte kameran på marken)!
Jag har aldrig tidigare haft med så många foton i ett inlägg och ändå hade jag lite svårt att välja ut vilka foton som skulle få vara med. Det är nog bland dom häftigare foton jag har tagit, ja, ett välsignat dygn!

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar