tisdag 4 februari 2014

No building new house

Det hade jag inte tänkt att göra och inte klippa håret heller. Däremot hade jag tänkt elda under den där gynnsamma dagen, allt enligt Tibetanska kalenderns, Dharma Practice Dates! Nu blev det inte så, jag eldade igår istället. Men att det också var en gynnsam dag, det visade sig genom att det gick att sitta ute med både Kyrkstensfjället och Ottfjället som vy och dricka varm choklad och äta semlor utan vantar. Man styr inte alltid över vad man har tänkt göra och det kan vara väldigt bra ibland!
Ett långt tag stod absolut allting stilla, inte en andhämtning hördes, inte det minsta vindstråk rörde sig.

Dock när det kommer till sporter så har jag noll koll! Det står inget om sådant i almanackor, inte i dom jag kollar ibland i alla fall. Vinter-OS som jag skrev börjar om ett par veckor är det ju bara några dagar kvar tills det startar.. :o



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar