söndag 23 februari 2020

Det är tur att Lars har kört rally en gång i tiden

Och vet hur man parerar i djup snö där bara ett par bilar har kört innan! Även om man kör försiktigt måste man ändå ha lite drag i ner- och uppförsbackar så att man håller sig på rätta vägen!

När vi väl kom fram till målet försökte jag skida där jag åkte veckan innan men hittade inte ens spåret under trots att jag hade ledkryssen till vänster om mig! Så mycket snö har de3t kommit och då var det redan mycket snö innan! Sjönk och sjönk och när jag hade snö uppöver knäna fick jag lite panik och vände om, såg hur jag annars hade stått med skidorna där nere i djupet.

Väl tillbaka, och då var det fint glid i mina egna spår,  väntade en färdigställd brasa så då var det bara att slänga på lunchen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar