fredag 15 juli 2016

Ett mirakel!

En varm andedräkt från en häst som luktar försiktigt på din hand.
Som buffar dig försiktigt i sidan och sedan bara står stilla med mulen mot ditt liv, vilken känsla!

En ingivelse, helt plötsligt kände jag där jag satt första gången att jag skulle gå fram till hästarna i hagen. Igår provade jag igen. Detta är något jag tidigare aldrig skulle ha drömt om att göra för det skulle med all säkerhet ha inneburit ett besök på akuten. För andningshjälp och stötdoser av kortison! Detta kan både familj, vänner och bekanta intyga!

Det är sannerligen ett mirakel, och det har möjliggjorts sedan jag slutade med all citronsyra i min kost. Jag har tidigare skrivit om hur citronsyra idag framställs på biokemisk väg med hjälp av svartmögel p.g.a. vinstintressen! Och på bekostnad av människors hälsa!

Likaså har mitt höga blodtryck försvunnit, min puls har aldrig varit så låg. Ett lugn har spridit sig, jag mår bra!

Ett mirakel minsann!


Jag o sir Allington eller
Sören som han kallas i vardagslag!

Jag o Bella!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar