torsdag 17 juli 2014

I väntan på..

Dom högst geniala idéerna som jag själv tycker mig få ibland... :o

Har varit utan arbete i händerna ett tag och har nästan klättrat på väggarna. Häromdagen kom jag dock i alla fall på att jag kanske kunde göra en liten sparvuggla som dykt upp i min väg några gånger. Fler saker behöver jag verkligen inte, men jag kan heller inte vara overksam.
Att nålfilta och tova är roligt ibland när man vet vad man vill göra. Det blir bara på frihand och jag försöker heller inte att få till det så detaljerat..

 
Ser lite fundersam ut... hmm.
Också ett gammalt, från början totalt, väldigt misslyckat projekt, färdigställde jag för några dagar sedan. Slutresultatet blev väl ganska okej, även om jag inte heller, behöver några fler sittunderlägg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar