fredag 23 maj 2014

Slit och släp!

Över stock och sten brukar man säga, men nu var det istället över snö och ut på myr! Med mig hade jag förutom "huvudrollsinnehavarna" också ett par snökäppar som jag har fått (plogpinnar som sätts upp inför vintern så att plogbilen vet hur långt ut han kan köra). Tänkte att jag kanske måste anstränga mig lite för att få till bilden som jag vill ha den och nog blev det ansträngande allt, tjälen hade inte gått ur myren. Käpparna gick inte att stoppa ned tillräckligt långt i marken för att stå stadigt och ge det stöd som jag behövde men men, jag hade i alla fall tur med utsikten!

Med brandkårsstövlar och kjol för
det var vansinnigt varmt ute idag!

Stövlarna har jag alltid liggandes i bilen
ifall behov uppstår och det gjorde det idag! 

Anarisfjällen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar