lördag 4 augusti 2012

Vem väver livet?

Vilken trevlig dag det blev idag, strålande sol och lördagsgodis! Fast som en påse med söta karameller för själen! Först var jag på John M. Wahls vernissage i Järpen som var mycket bra och därefter följde jag med en vän och tittade på konst i Edsåsdalen. Till årets kulturvecka hade jag blivit tillfrågad om jag kunde tänka mig att sälja spindelnätet som var med i förra årets utställning. Men eftersom det någonstans i mitt bakhuvud finns några gryende tankar om en egen utställning så småningom, där nätet kanske skall ingå, var jag tvungen att tacka nej så länge. Jag har i alla fall lånat ut det till platsen där det också hör hemma. Mellan träden utefter fjället!

(Min egen bild från förra året i inlägget En nornas verk?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar