torsdag 21 juni 2012

Fäst i natt med Moberg

Så mycket party tänker jag inte på då, utan på alla trådar som ska fästas i den lilla korgen som mitt barnbarn önskade sig till alla sina suddigum hon samlar på när hon fick syn på klädnypekorgen jag satt och virkade.
Kärt besvär när man är världens bästa farmor!
Men visst, nog ska jag ut i naturen och dansa med älvorna en stund ikväll, det är ju nu det är sommarsolstånd och den rätta dagen att fira midsommar på. För några år sedan gjorde jag och en väninna en minnesvärd vandring upp till ett fjäll. Vi startade vid 10-tiden på kvällen före årets längsta dag (det blir aldrig mörkt här uppe under sommaren) och väl framme eldade vi, dansade, trummade och drack tequila tills morgonen grydde. Även denna kväll ser ut att bli lovande med en sol som har strålat hela dagen...
Trevlig midsommar!


2 kommentarer:

  1. Åh va fin! Hon kommer bli superglad!

    SvaraRadera
  2. Nu ligger den i kuvertet och i morgon postar jag den :)

    SvaraRadera